Správne použité SEO nástroje pri plnení eshopu
Dobré nástroje na optimalizáciu pre vyhľadávače (SEO) sú také, ktoré pri plnení eshopu nevnímate.
SEO nástroje: Title, Description, URL adresy, nadpisy - v správne nastavenom eshope sa sami generujú z vyplnených textov. Zároveň si ich ale môžete aj špeciálne nastavovať.
Je dobré si vybrať taký systém pre eshop, ktorý automaticky generuje texty na dôležité miesta webu, kde sa "pozerá aj vyhľadávač". V praxi to znamená, že pri plnení eshopu stačí správne pomenovať jednotlivé kategórie, podkategórie a produkty eshopu. Okrem automatického generovania týchto dôležitých textov, by mal mať systém možnosť tvorby textov aj ručne.
Výber správnych textov = texty s kľúčovými slovami
Správne pomenovanie znamená, že názvy budú obsahovať kľúčové slová, na ktoré sa chcete zobrazovať vo vyhľadávaní.
Príklad:
Chcete sa zobrazovať na popredných pozíciách v Google na slovné spojenie "chladnička ECG ERM"
Príklad nesprávneho pomenovania kategórie, podkategórie a produktu:
Kategória: Technika
Podkategórie: Biela, Čierna
Názov produktu: ECG ERM 10470 WA+
Príklad správneho pomenovania kategórie a produktu:
Kategória: Biela technika, Čierna technika
Názov produktu: Chladnička ECG ERM 10470 WA+
Analýza kľúčových slov
Pre špecifikáciu správnych kľúčových slov odporúčame zrealizovať analýzu. Jedná sa o výber výrazov, ktoré sú zadávané vo vyhľadávaní vo vašej oblasti podnikania.
Rýchla analýza kľúčových slov sa dá zrealizovať cez účet v Google Ads s využitím Plánovača kľúčových slov.
Pre rýchlu orientáciu sa dá použiť aj samotný "našepkávač Google". Prípadne úplne dole na prvej strane Vyhľadávania súvisiace s výrazom ...
To, ako máte vyplnené SEO nástroje (on-page otimalizácia) je len jednou časťou, podľa ktorej vás Google zobrazuje na určitých pozíciách vo vyhľadávaní.
V súčasnosti je potrebné pre úspešné zobrazovanie v Google realizovať aj optimalizáciu mimo webu off – page: kvalitný linkbuilding a komunikáciu so zákazníkmi na sociálnych sieťach.
To všetko berie Google do úvahy pri radení výsledkov vo vyhľadávaní.
SEO nástroje pre eshop
na popredných pozíciách.
Najlepšie sú také, ktoré fungujú v eshope automaticky - ani o nich neviete, že ich používate.
Ako je to
v UNIobchod systéme
SEO nástroje v systéme pre eshop UNIobchod sú nastavené tak, aby sa automaticky vypĺňali aj metatagy pre Google. V prípade potreby je možné túto funkciu vypnúť a zvlášť nastaviť titulky a popisy.
Autor článku
Eva Šablatúrová
zaoberá sa marketingom a on-line reklamou vo WEBY GROUP.
Uvažujete nad predajom cez internet?
Uvažujte od začiatku hneď vo veľkom.
Aké to bude, až to bude. Je dôležité vedieť od začiatku čo všetko potrebujete pre svoj eshop so všetkými súvislosťami aj do budúcnosti.
Aj veľkí boli na začiatku malí. Pustite sa do predaja cez internet prostredníctvom eshopu postaveného na uniobchod systéme.
Máte istotu, že môžete rásť.
Naším krédom je partnerstvo a spolupráca.